Cinta Hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, October 9, 2010

Stok masa berpantang

Haa....ni lah stok buku2 yang akan dibaca semasa berpantang nanti. Cukupkah? Haha....entah2 satu pun tak habis baca!!! Sebabnya : sibuk menguruskan tiga2 anak tanpa suami disisi. Aku cuba la......dah alang2 beli n angkut bawa balik Tganu, takkan la nak angkut bawa balik KL semula gara2 tak habis baca!

Yg aku tak sabar nak baca sekarang ialah Travelog Cinta Abadi nukilan Raudzah Roslan @ Roza ( isteri prof Muhd Kamil ). Mungkin kalau minggu2 akan datang dah tak sibuk menanda, akan kubaca buku itu dulu. Sekarang memang kena hold dulu sebab ada 2 bundle kertas Pengajian Perniagaan perlu ditanda.


Align CenterAnak2 ku naik bus Toytown kat Mid Valley selepas misi serbu MPH mencari buku2 ....

p/s hari mengusik jiwa.....biarpun hari ni besday Sarah. No celebration, no cake. Happy birthday to my little princess. Allah memudahkan semuanya kerana Dia tahu ibu sendirian berjuang untuk adik.....3 tahun lalu.

3 comments:

Haizamz said...

Seronoknyer bila dapat baca buku....wan..aku pun ada byk koleksi novel2 cinta yg aku beli tp semuanya islamic novel e.g. ayat2 cinta, cinta yusuf dan zulaika, bumi cinta...etc dan buku2saiful islam...anyway..tq tolong belikan aku buku Travelog Cinta Abadi.....:))))

Unknown said...

la, birthday Sarah semalam? Happy belated birthday utk little girl. Semoga sentiasa sihat dan gembira selalu.

Maiyah said...

Happy belated birthday.. bg kiss satu pun dah cukup kan little girl ;)