Cinta Hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 6, 2011

Rutin kembali lagi!!

Esok bermula la semula rutin aku. Dah start kerja beb........Bagaimana agaknya kehidupanku dgn anak kecik ni.Yg pasti, aku akan bergerak seawal 6.20 - 6.30 am menghantar Imaan ke rumah adikku ( Perumahan Tentera ) berhampiran Risda Jln Ampang. Mungkin mengambil masa antara 20 - 30 min. Ya la...10 min ke rumahnya, then 10 min lg naik turun lif hantar ke rumahnya di tingkat 1 ( Sib baik tingkat 1 je ). So paling lama 30 min la.

Then masuk MRR2 hingga susur keluar Pandan Indah tu tak pastilah berapa lama. Kat Jln Taman Muda tu lak, ( selalu sesak sbb ada pasar pagi di situ ) entah berapa lama lagi sebelum tempuhi jammed kat depan sekolah aku. Dua buah sekolah bersebelahan. Tentulah jammed giler!!!!

Apapun harap2 dapat la sampai sebelum 7.30am. Biasanya aku sampai sekolah sebelum jam 7am. Tahun ni rutin aku pasti berubah 360 darjah. ( Harap takde la thumb in aku merah)

Dah tu kena pandai atur masa di waktu petang setelah balik sekolah. Masa untuk memasak, mengemas rumah, masa utk g amik Hannah dan Sarah di kindy dan masa utk mandikan mereka. Then masa makan malam sebelum tidurkan mereka. Hahaha.....nampak gaya jadilah aku macam gambar kat atas tuh!!!!

Semua nak kena siap sedia sebelum g skola esok paginya. Beg mereka, beg aku, baju mrk dan dan baju aku. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......................................List masih belum habis lagi ni...............basuh dan ampai baju, serta lipat baju , basuh pinggan mangkuk selepas makan, iron baju lagiii!!!!

Ya Allah, permudahkanlah segalanya. Amin

p/s TQ tuk Mr asben yg akan membantu sedikit sebanyak.....Really appreciate that!!

No comments: