Cinta Hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 8, 2009

Cuti-cuti Malaysia

Malam Jumaat 29hb Mei, aku bertolak ke Langkawi untuk cuti-cuti Malaysia. Memandangkan aku tak banyak ruang utk menulis, so kengkawan sila la ke blog my hubby. Secara keseluruhan, kami sekeluarga memang seronok. Ya la, tak pernah bercuti sefamili setelah lima tahun berumahtangga. Akhirnya, segala perancangan berjalan lancar. Cuma sedikit ralat bila aku tak dapat minum air tebu Terengganu. Mungkin perkara kecil bagi sesetengah orang. Ye le, aku pun bukan mengidam mengandung tapi mana tahu itu hajat terakhir aku ( tak la sbb dah sampai ke Kl ni dah ). Tak pea, mungkin ada rezeki lagi nanti blk Trganu. InsyaAllah

3 comments:

Haizamz said...

Selamat kembalI dan sambung 'marking'. Camne yek air tebu Terengganu?

hannahsarah said...

Sama je tapi kat kl ni payah nak cari air tebu asli org melayu jual. Yg heran, bulan posa ramai lak jual n hari2 ada

Unknown said...

nak balik trg jauh, mai jerantut banyak melayu jual air tebu asli n fresh lg!