Cinta Hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 30, 2010

Detiknya akan tiba!

Jangkaan bersalin hari ni. Dua tiga hari ni sakit pinggang macam nak period. Tanda2 awalnya cam dah ada tapi belum la terlalu kerap dan kuat. Last routine check up hari ni. Misi kata baby dah masuk salurannya. Waaaaaa......saspennya!!

So menunggu detik dan saatnya la....Hubby klu boleh nak aku bersalin dlm sehari dua ni. Ya la takut overdue, kang abis lak cutinya sia2 je, mak mertua lak klu boleh nk mak aku balik dari KL dulu ( mak n ayahku ke Shah Alam krn konvo adikku Fatiha dan akan balik pada hari Khamis 2hb ni. Aku pun harap2 begitu la...sbb mak mertua dan kakak ipar pun tak berapa sihat utk menjaga aku n baby baru ni.

Segalanya ketentuan Allah. Apa2 pun moga dipermudahkan segala urusan. Amin

3 comments:

Unknown said...

bila tiba detiknya, dia akan keluar melihat dunia yang penuh pancaroba ini.Mudah2an proses melahirkan anak ini dipermudahkan Allah & selamat semuanya.

amiechomel said...

semoga semuanya selamat...

Hamizah said...

moga selamat..
kalau saya hanya yg sulung je tepat dgn duedate..yg no 2 n 3 selamat 3minggu & dua minggu awal..