Cinta Hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 28, 2009

Minggu2 yang sibuk

Mulai minggu ni, jadual aku amat padat...(salah sendiri sebenarnya). Dimulai dengan mencari dan menaip soalan peperiksaan pertengahan tahun ( untung guru2 kat Trganu- mrk dapat soalan dari JPN ). 2 paper iaitu Prinsip Akaun kertas 2 form 5 n Perakaunan form 6. Soalan bagi ting 5 tiada masalah krn byk buku n byk web site pun gak ( boleh ceduk je mana2 suka) tapi utk ting 6, fuh...itu masalah utama krn takde buku n dlam web site pun takde. Asyik2 pusing soalan past years je sampai budak2 aku pun dah tahu sumbernya ( tapi mrk still tak leh jawab dgn baik )

Next week kena make sure headcount form 5 siap ( yg mana agak sukar kerana masih ramai cikgu belum key in nilai tambah ). Wawawa...nak menangis dah rasa ni...

Apapun, seronok gak sbb sekarang aku dh boleh surf internet kat skul ( org lain dh lama boleh cuma aku je tak pernah dapat2 )

Cioa dulu. Bateri dh nak abis ( malas nak sambung kat power source )

2 comments:

Haizamz said...

Salam,

Minggu2 yang sibuk ni le rasaenye ko patut takecare of yourself. Aku pun tak buat analisa lagi soalan STPM maner nak ambik utk mid term. Luckily, ade soalan2 trial spot 2008 yang banyak tak kuar last year. Anyway,...jangan stress...aku pun tumpang happy kalu boleh serf internet kt skul...cume mase tak ckup...Too many books nak tande[ aku kan cikgu bm jger- which aku dengar akan ade kem bm this coming cuti.

Haizamz said...

Salam,

Minggu2 yang sibuk ni le rasaenye ko patut takecare of yourself. Aku pun tak buat analisa lagi soalan STPM maner nak ambik utk mid term. Luckily, ade soalan2 trial spot 2008 yang banyak tak kuar last year. Anyway,...jangan stress...aku pun tumpang happy kalu boleh serf internet kt skul...cume mase tak ckup...Too many books nak tande[ aku kan cikgu bm jger- which aku dengar akan ade kem bm this coming cuti.