Cinta Hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, April 17, 2010

Rezeki datang lagi....

Segala telahanku tepat!! Bila selera makan menurun, deria rasa mulut pun bercampur baur ( kejab2 rasa nak muntah tapi tak kuar ), period pun dah lewat, pagi2 perut lapar semacam je.....so tahu dan confirm la aku bakal dikurniakan "harta" lagi.....

Syukur alhamdulillah....biarpun masih belum berjumpa doktor utk pengesahan rasmi dan mengikut perkiraannya usia kandungan sekarang dalam 6- 7 minggu. Tunggu pertengahan bulan depan g klinik untuk dapatkan tarikh due. Tapi....aku dah mengira2 sendiri tarikh itu ( mengikut ilmu cikgu laaaaa ) so jangkaannya akhir Nov atau awal Dec. ( Rasminya tunggu g jumpa doktor dulu la...)

Kawan2 dan adik beradik mendoakan agar kandunganku kali ni lelaki ( penguat keluarga krn aku dah ada dua anak perempuan yg cantik2 tuhh ....). Bagiku mana-mana pun sama ( dlm hati berdoa juga agar kali ini lelaki pulak : sbb boleh tutup kilang dah lepas nih, lagipun dah nak masuk 40 tahun dah...aku pun dah tak larat dah ).

Namun rezeki datangnya dari Allah. Ku terima segalanya nanti....Moga kandungan ini tidak menimbulkan sebarang masalah dan aku mampu untuk terus melakukan kerja2 sekolah dan rumah agar tidak menyusahkan sesiapa......

4 comments:

Anonymous said...

alhamdulillah cikgu...moga d beri kshatan yg baik..

4-a&nazrah said...

tahniah..

4-a&nazrah said...

tahniah..

Unknown said...

tahniah..jaga diri baik-baik!